Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lordmarcel
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice / Tysiąclecie
|
Wysłany: Pon 21:56, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiedzialem gdzie to napisac ale napisalem tu
A wiec na stronie klubu paintballowego GreenBall (ktory jest zrzeszony z AP) znalazlem bardzo fajny pomysl na przedstawienie dzialek / armat itd.
Nie bede opisywal bo zdjecia wszystko mowia :
Fajne i można by cos takiego u nas strzelic (albo na kostuchnie). Byloby to swietne uzupelnienie umocniem i dawalo by niezly klimat (te zadania wysadzic ladunkiem C4 2 dziala xD)
POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mark-adams
Falkoniak
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 21:58, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Odnośnie rekwizytów na różnego rodzaju sceno - zrobiłem przez długi weekend coś takiego.
Jest to zapalnik czasowy, który po upływie danego czasu ( od 1s do 99 min) odpala dany ładunek ( u nas petardy hukowe).
Przyniosę i zademonstruje na zbiórce. Możecie wymyślić jakieś fajne sceno na grę np. rozbroić bombę itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
lordmarcel
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice / Tysiąclecie
|
Wysłany: Czw 22:09, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
chmm.... jakby to powiedziec ... K***A GENIALNE
Nic dodac, nic ujac. Czekam na testy - czyli na sobote
POZDRO i gratuluje pomyslowosci
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProMasterRox
Falkoniak
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z betonu
|
Wysłany: Czw 22:21, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Uprzedziłeś mnie sam składałeś, czy można gdzieś dostać części? Jakiś schemacik? Kozacko wygląda i w ogóle gitowe
|
|
Powrót do góry |
|
|
lordmarcel
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice / Tysiąclecie
|
Wysłany: Czw 22:47, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ech Pawle, tym sie podniecasz ??!!
Jak zobaczysz co jeszcze zrobil to sie chyba poszczasz xD
POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProMasterRox
Falkoniak
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z betonu
|
Wysłany: Czw 23:14, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Już sie boje...
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark-adams
Falkoniak
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 23:16, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
HE HE schemat znalazłem w necie. Jak będę miał czas to Ci zrobię skan układu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark-adams
Falkoniak
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 23:31, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tu masz schemat ideowy. Z tego robiłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lukasz
Falkoniak
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:32, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nic tylko zagrać jakieś sceno z bombą
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProMasterRox
Falkoniak
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z betonu
|
Wysłany: Czw 23:55, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Rób artykuły do działu sprzętowego, na stronkę sie da. Ładnie sie musiałeś nad tym narobić, i nad szukaniem elementów po Katowicach
Jakie oznaczenie ma ten scalak na środku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark-adams
Falkoniak
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 0:19, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
AT89C2051 - ok zrobię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
-BucioR-
Plutonowy
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z tam gdzie sie nie chodzi
|
Wysłany: Nie 12:22, 11 Maj 2008 Temat postu: Hospital |
|
|
No to daliście mi pole do popisu A oto mój scenariusz, proszę o opinie
Nazwa scenariuszu: Hospital
(Tłumaczenie z angielskiego: Szpital)
W SKRÓCIE:
W czasie otwarcia nowego szpitala przez ambasadora USA, doszło do zmasowanego ataku terrorystów. Cała ochrona i personel zginęli, natomiast przedstawiciel został wzięty do niewoli. Terroryści aby pokazać że nie żartują, zamontowali na nim bombę. Wybuchnie wtedy jeżeli ich żądania nie zostaną spełnione lub Ambasador spróbuje ją z siebie zdjąć. Po godzinach bezskutecznych negocjacji, Amerykańskie dowództwo decyduje się na szturm. Jednak na terenie szpitala wciąż mogą być żywi ludzie, których również trzeba uratować. Sam ambasador jest prawdopodobnie tak pobity przez terrorystów, że nie opuści szpitala o własnych siłach.
ZADANIA:
Anty-terroryści:
Zadanie główne
- ZABIĆ JAK NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ NIEPRZYJACIÓŁ
- ODBIĆ VIP
Żołnierze:
1) Utrzymać punkt ewakuacji
2) Opatrzyć cywili
3) Utrzymać cywili przy życiu
4) Przetransportować rannych cywili do punktu ewakuacji
5) Utrzymać VIP przy życiu
6) Rozbroić bombę
7) Przetransportować VIP do punktu ewakuacji
Uciec
Medyk:
1) Opatrzyć Rannych Cywili
2) Przeżyć
Terroryści:
- ZABIĆ JAK NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ NIEPRZYJACIÓŁ
- NIEPOZWOLIĆ NA ODBICIE VIP
Żołnierze:
1) Nie pozwolić Anty-terrorystom na rozbrojenie bomby
2) Nie pozwolić Anty-terrorystom na uratowanie cywili
Saper:
1) Wysadzić transporter opancerzony (punkt ewakuacji Anty-terrorystów)
2) Przeżyć
POTRZEBNY SPRZĘT:
- Duży budynek lub sieć bunkrów symulujących szpital
- Bunkier symulujący magazyn z lekami
- Petarda lub inny ładunek o małej sile wybuchu
- Baza symulująca transporter opancerzony (Punkt ewakuacji)
- Granat dymny, najlepiej czerwonego koloru
- Bomba zegarowa
- Kilka osób symulujących rannych cywili
- Nosze
- Apteczki i opatrunki
OPIS PRZEBIEGU GRY:
Anty-terroryści:
Wszyscy startują spod nieuzbrojonego transportera opancerzonego, jest on jednocześnie ich punktem ewakuacji (P. ZERO). Anty terroryści (AT) muszą jak najszybciej przedostać się do szpitala i zlokalizować miejsce przetrzymywania Ambasadora (VIP). Rozbroić i zdjąć z niego bombę oraz przetransportować go za pomocą noszy do P. ZERO. VIP nie może być ruszony przed usunięciem z niego ładunku. Jeżeli bomba zostanie zdjęta przed rozbrojeniem następuje uruchomienie zapalnika. Po wybuchu giną wszyscy w odległości 10 metrów. AT muszą również uratować Rannych Cywili (RC), rozrzuconych po całym polu. Opatrzyć ich i w zależności od tego czy mogą się poruszać, przenieść do P. ZERO za pomocą noszy. RC nie mogą używać broni ani stawiać oporu, mają jednak informować AT o swoim stanie zdrowia. Jedynie medyk może uleczyć RC, jednak posiada on ograniczoną ilość opatrunków. Jeżeli chce ją powiększyć AT musi odnaleźć magazyn z lekami. Medyk może używać medykamentów także do leczenia swoich kompanów. Leczony żołnierz dostaje wtedy 1 życie extra. Jeżeli P. ZERO zostanie zdobyty AT musi go odbić. Jednak gdy P. ZERO zostanie zniszczony AT będą musieli wraz z całym „bagażem”, skierować się do innego, odległego punktu ewakuacji (P. ZERO2). Po dotarciu tam AT musi odpalić granat dymny i utrzymać tą pozycję przez 15 minut. Dopiero wtedy zostaną podjęci przez śmigłowiec.
Terroryści:
Wszyscy startują spod punktu przetrzymywania VIP. Muszą się przedostać do P. ZERO i go zniszczyć, jedynie Saper (ST) posiada ładunek dzięki któremu można to zrobić. Ładunek nie może zostać ruszony! Jeżeli ST zginie, Terroryści (T) muszą utrzymywać P. ZERO aż do końca gry. Po wybuchu giną wszyscy w odległości 5 metrów, natomiast T musi zlokalizować i zdobyć P. ZERO2. T dodatkowo nie mogą dopuścić do odbicia VIP, mogą go zastrzelić tylko po rozbrojeniu bomby. T mogą zastrzelić RC jedynie gdy będą oni ratowani. Jeżeli uda im się znaleźć magazyn z lekami, mogą z niego swobodnie korzystać, bez pomocy żadnego medyka. Leczony żołnierz dostaje wtedy 1 życie extra.
Uwagi:
- Rany cywili mogą być urozmaicone aby mogli się samodzielnie poruszać lub nie (złamana ręka lub urwana noga)
- Ze względu na pobicie VIP jest nieprzytomny i w żaden sposób nie może się poruszać
- W magazynie leków znajduje się ograniczona ilość preparatów
- Uratowanie VIP jest zadaniem priorytetowym, o wiele ważniejszym od cywili
- Ustawienie czasu na bombie musi być ustalone przed grą, może to być czas gry lub krócej
- Terroryści powinni mieć nieco mniej amunicji od przeciwników
- Śmierć VIP nie oznacza końca gry
- Śmierć wszystkich Cywili nie oznacza końca gry
- Gra kończy się po upływie czasu lub śmierci wszystkich żołnierzy jednej ze stron
Ostatnio zmieniony przez -BucioR- dnia Nie 21:50, 11 Paź 2009, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lordmarcel
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice / Tysiąclecie
|
Wysłany: Nie 20:50, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Naprawde fajny scenariusz jednak zeby w niego zagrac potrzebny by byl nam wiekszy kompleks budynkow (najlepiej pietrowy). Nie ma sensu robic go na jakims malym budyneczku bo to nie ma sensu.
Naprawde fajnie
POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
-BucioR-
Plutonowy
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z tam gdzie sie nie chodzi
|
Wysłany: Nie 22:02, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięx Marcel, cały czas znajduje w nim niedociągnięcia ale jest troche skomplikowany Jak znajde troche czasu wymyśle coś o tych działach
mark-adams, mam pytanie, dałbyś rade zamontować swoją zabawkę na mundurze lub kamizelce tak aby po rozpięciu zasówy nastąpiła detonacja? Było by bardziej autentycznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark-adams
Falkoniak
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 22:42, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wiesz wszystko da się zrobić, ale są pewne granice. Chodzi mi o bezpieczeństwo. Nigdy do osoby nie przykleja się żadnych ładunków, nawet jeżeli była by to petarda picolo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|